Jak trwale i tanio usunąć rysy na lakierze samochodu
Jak trwale i tanio usunąć rysy na lakierze samochodu


Hello in the episode, I would say that in vlog because we watch our school lot 🙂 Today we take a bite of the base, build our paint in the car Two layered and three And as in home conditions really within an hour we will surface with the surface scratches on our luggage. What are the features like how to recognize them, etc;) If we fall victim to a dream that destroys the lacquer, if the arrival of paint is simply a white scratch We do not always have to panic, let’s start with the concept of MIKRON The thickness of the paint, ie the distance from the sheet to the top to which the measuring device is applied. In friendly cars, you can meet up to 70 microphones 140 or 200. I bet there is 3 layered, base, base and clarifier. 200 microns, I will tell you yes, 1000 microns to 1 mm, at 200? Not alone Very little If on a global plane, a scratch is produced, it is white, ie in the plane plane There is a loss and the light breaks down, so it does not reflect. How to distinguish these features? He will show you soon How to prepare for the repair of our customers? We must be very careful. Maybe before us if it was automatically used to get someone to get rid of this feature. Therefore, We can take over the excess of the lily and we will reach the boundary Pay attention to the 2000,2500 papers can show if someone with the stamp is too big. With 3-layer lacquers the same principle is the same. When it comes to work, I have recently gdansk recently to receive paper, 5000-6000, I just have today on trajzaka 6000, Allegro, you can see how I leave you a link in the movie description Everything will be comfortable with some clean ultra-fine cloth eg with microfiber, paper tape, dishwashing liquid or for quick dinner with alcohol to degrease our surface And the most important thing, polishing paste for the work of GARN! Be careful not to buy to work do not do. Since we discussed the construction of the paintwork, as the appearance of the light is falling, now see in practice how it looks. Let’s check now how they look like and what we can reduce. Such a scratch is made, for example, Keys So that you do not see this, or do not have something like that Next we see white, so we came to the bottom of our paintwork and with it we will do nothing. The second option features – we go into the bushes Such a ryse, we can save to save, you see the beginning of us to melt and it will go down ok Let us mark the place, and after doing some small drawings It was 4 cracks, one deep two medium and one very light Prior to commencement of work, the surfaces had to be removed. Already wearing lightweight features almost disappears to mean that it will be good;) Then drain, prepare the water from the liquid droplet, go to the whole polishing procedure We water ourselves, we take our paper, now read or cube or no cube, I think that such meat skins under the palaces we do not use any dice, We go out with circular motions Remember that after a few kilos of movement you have to rinse and dry to see if you need to continue bi Three of us have disappeared, so we’re working on the rest With circular motions, with light water pressing down To which one takes a moment, pocedure we repeat every minute – two and you check the results of our work It will last for about 15 minutes to see how it looks after drying See all the middle of us virtually disappeared, there were only tiny footprints and the one that we bet we will not go down Good time has come, hopefully with death Listen, I think this is the stage where we can start polishing We glue to increase the surface and leave our square;) We wash everything with our liquid to be clean After drying we apply polishing polish, it’s a little too much but we have a river polishing pad, It’s not like a cotton cloth and remember circular movements We rub it to delicately leave for our square We polish until the paste starts to disappear and the surface appears shine The effect starts to change Listen to me think 15 minutes of such polishing, just enough to not hurt to We take pure microfiber Now we can go to the last stage, which is the extraction of our surface First listen to the wax used, remember that always one of them was clean, do not use them to the same, to dust and dirt that we were not removed and did not draw us further lacquer We apply and here are two options, either directly on the varnish or on the rag. I put on a cloth Apply to the entire surface gently rubbing We have everything we have, we are waiting for everything and it will go away, if it is sunny it will take a while;) Everything went dry, new microfiber microfiber and we are flying tight with a circular motion until it will shine like bald As you can see the effect after, and effect before The difference seems very clear, all these three small superficial What is interesting is that the coolest one, almost all went down How to remove so deep features, it will be another episode I hope I helped you I can add one more thing to you if you search those auctions that I gave you downstairs See if there is paper water, 5000 because you can start grinding from 5000 first two – three proba Then get 6000 Change this gradation to a smaller one Not one of you will say, I do it 2500, but you can very easily destroy paint as we do not know the history of the car If you are happy to give your paws, New viewers are invited to subscribe Push on fanpage;) and insta Keep up and see you next episode CYA! 🙂

100 thoughts on “Jak trwale i tanio usunąć rysy na lakierze samochodu”

  1. Paszczak0342 says:

    A jak klar schodzi to co robic?

  2. Krzysztof Szaran says:

    Dobra ziomek jakie pasty ?

  3. Bartosz Mikołajczyk says:

    Niecierpliwie czekam na odcinek z metodą na głębsze rysy . Odpryski od kamieni na masce tez fajnie byłoby opisać

  4. 4YouWHOyou says:

    Mam pytanie, a raczej kilka pytań 😉
    W dzisiejszych czasach samochody, a raczej ich części są tworzone z myślą o szybkim zarobku. Dlatego w praktycznie wszystkich nowoczesnych samochodach wał korbowy z wałkiem rozrządu jest łączony za pomocą paska.
    I teraz pytanie które od dawna sobie zadaje:
    Czy można wymienić pasek na łańcuch lub na inny "wytrzymalszy rozrząd" np. wałki królewskie albo koła zębate ?
    Ile kosztowała by wymiana takie paska na łańcuch i jak przebiegał by sam proces naprawy ? Jak to się robi i czy można tak zrobić ? Tak wiem, dzisiejsze łańcuchy to porażka, szybko się rozciągają, ale kiedyś były niezawodne i wierze że na pewno można takie kupić.

  5. Łukasz Widliński says:

    Może jakiś odcinek o szybach samochodowych jak wypolerować ? pozdro 🙂

  6. MegaKojot123 says:

    Ja bym chciał byście jako uzupełnienie przetestowali to, znalezione na alledrogo http://allegro.pl/pisak-kredka-na-rysy-fmotion-na-wszystkie-kolory-i6728464421.html?bi_s=internal&bi_c=132931&bi_m=motoryzacja-art-offer-tiles&bi_term=poradnik

  7. Grzegorz N says:

    +Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam Łysy jak możesz to opier* trochę moderację na grupie, fajnie się czyta jak inni mają problemy, ale jak już sam miałem problem i napisałem post został zignorowany. Post dotyczył problemu z elektryką w aucie. [email protected]#$em się i opuściłem grupę, ale filmy do obiadu jak coś nowego chętnie lukam i będę lukał 🙂 . Pozdrawiam

  8. Michal says:

    o ze kwadrat bedzie to wiadomo ale nie zapomnijcie zdjac mokrej tasmy bo jak wyschnie to nie zejdzie. Najlepsze pasty polerskie ma 3M. Jakby ktos wolal scierac kolkiem na wiertarce czy czym innym to uwaga bo mozna przegrzac lakier. Glebsze rysy uzupelnic mozna farba na np. wykalaczce igle etc. Sa tez kredki. Magia zaczyna sie przy polerowaniu czarnego tak zeby nie bylo smug ale to juz mleczko mikrofibra i szybka delikatna reka.

  9. outlawz1982gdynia says:

    super odcinek

  10. Adas125 125 says:

    Po pierwszym myciu ta duzo i tak wyjdzie

  11. Marcel says:

    jaki kolor zacisków hamulcowych był by najlepszy do niebieskiego Peugeota 407

  12. Minicompek says:

    Nadal czekam na film o tym jak odnowić utlenione plastiki 🙁

  13. Sebastian Czapski says:

    mógłbyś zrobić film z usunięciem żywicy zsschnietej z lakieru ja mam taki problem tylko nie wiem czy to z drzewa czy z tynku mozaiki jakiś kretyna mi zrobił i z tym mam problem

  14. stasiulc says:

    Czy seria czas na tuning made in Poland będzie kontynuowana?

  15. Bastian 2211 says:

    Przydałby się materiał o tym jak usunąć żywicę z lakieru- walczę z tym jak Don Kichot z wiatrakami… :/

  16. Voodoo2121 Mk says:

    zostaly wszystkie 4 a nie 3

  17. zatorze09 says:

    Umyjesz auto kilka razy i będzie gorzej niz przed tym zabiegiem.

  18. NajwsPANialszy 13 says:

    odcinek zrobiony jak zwykle zetelnie 👌👍lecz polecam obejzec sobie odcinek o polerce z programu 101 napraw. troszke sie roznia…

  19. Bartek Gardecki says:

    Czy plastikowe elementy zewnątrz (głównie zderzaki) można traktować taką samą metodą?

  20. LaczekWWK says:

    papier 2000 polerka 15 minut roboty i lusterko a nie pitolić się 🙂

  21. kriss kk says:

    Super , mam problem zlakierem bezbarwnym nie mogę nic znalesc na YouTube ,miałem wybita tylną szybę w skodzi,przykleilem folie na taśmę niestety taśma odeszła z bezbarwnym ,jak to naprawic?

  22. YAZZ says:

    Dźwięk do dupy.Reklamacja!

  23. xXkosaricoXx says:

    zrobcie material o pielęgnacji/czyszczeniu tapicerki skórzanej

  24. Patryk Kałek says:

    Jakoś ten sposób do mnie nie przemawia. Czy nie lepiej kupić pastę polerską i miejsca gdzie są rysy wypolerować ? U mnie rysy znikają a taki zabieg wystarcza na kilka miesięcy.

  25. Krzysztof Moto says:

    Łysy leci łapka za kolejny zajebisty filmik, podrzucisz gdzie można kupić takie rękawiczki jak na tym filmie, których bardzo często używasz 🙂 ?.

  26. Gandalf Szary says:

    hm…:-) raczej magia polozonego wosku..

  27. BornToBeFit says:

    a co polecasz do woskowania, w sensie jakąś konkretną firmę czy obojętne, nawet tą najtańszą?

  28. xQuByte says:

    Odcinek jak zawsze mega, ale mam propozycję Łysy. Może dodaj możliwość tłumaczenia filmów? Żeby dodawać także polskie napisy dla osób, które potem to przetłumaczą i co ważne – dla osób nie słyszących. Znam takie osoby, a można by było doszlifować polskie napisy. Chodzi mi głównie o odstępy czasowe kiedy się pokazują i małe błędy.

    Pomyśl nad tym – na pewno dodam do napisów swoje trzy grosze 😉

  29. Michal Kush says:

    elegancko Michu dobra robota!

  30. Maciej Załucki says:

    Kupiłem samochód z włoch. Rysę to miał taką, że młotkiem trzeba było ją usuwać.

  31. pavlo vossenhall says:

    moge prosic link do odcinka o tych glebszych rysach?

  32. Jędrzej Andos says:

    wielkie dzieki za twój pokaz i pomoc

  33. Norbi says:

    Po takim zabiegu ten kwadrat będzie niedługo rudy 🙂

  34. Marat Avetisyan says:

    a gdZie linki?:)

  35. Twoja nowa chata says:

    a nie bedzie czasem tak ze po kazdym myciu bedzie widoczne szlifowane miejsce i trzeba bedzie po kazdym myciu woskować?

  36. Piotr Gala says:

    Dawno nie widziałem takiej fali hejtu 🙂 czekam na film jakiegos auto detailera ktory pokaze jak tanim kosztem to usunac , bardzo ciekawe.. 🙂
    wypowiadają sie ludzie którzy rzekomo maja ten fach w ręku więc prosze mi pokazać jak to wyglada "tanio" w waszym mniemaniu 🙂 pozdrawiam

  37. Remi Pietrzak says:

    A kiedy będzie obiecany film o usuwaniu głębokich rys na lakierze????

  38. MrSoundSeeker says:

    Łysy, powiem – rewelacja. Sub.

  39. Jan Stolz says:

    Nie jestem w stanie nic zrozumieć z przedstawionej informacji. Co z tym głosem?

  40. Jakub Mrowiński says:

    Michu bardzo przydatny film wielkie dzięki 😀 Pozdrawiam

  41. Piotr Bryszewski says:

    1000mikronow to chyba 1cm, a 100mikronów to 1m. Chyba że jestem w błędzie.

  42. David Mróz says:

    wprawdzie na lakierach się nie znam, ale mówisz, że jak jest biała rysa to światło się załamuje i nie odbija. Może byś rozwinął trochę tą myśl, bo nie wyjaśniasz, a wg mojego pojmowania światło musi się odbijać skoro widzę białą rysę.

  43. pawelw86 says:

    Czy poleruje się cały lakier czy można fragment tak żeby nie było różnic w kolorze?

  44. A K says:

    zrobilem zgodnie z instruktazem ryski zeszly, nawet te ktore mialy zdarty lakier troche zmalaly. dzieki !!! 🙂

  45. Dawid Wolder says:

    Nadal czekam na film w którym powiesz jak pozbyć się głębokich rys 🙂

  46. Izabella Staszyńska says:

    Tak szczerze większości ludzi olewa te rysy bo są za leniwi żeby tak się bawić bo jeden element wypolerujesz a reszta jest blada i porysowana więc troche słabo to wygląda.

  47. Bogusław Miechurski says:

    XDDDDDD JA MYSLAŁEM ZĘ NIE ;D xd

  48. Darek Kmievik says:

    ja dalej widzę rysy

  49. sasiaduq says:

    Poda ktoś tytuł piosenki występującej w tym filmie?

  50. Pat Riota says:

    Lepiej dać dla fachowca i za 300zl spoleruje auto tyle dałem za e46 i wszystkie karyny maja kisiel w majtkach polecam 🙂

  51. Arkadiusz Osinski says:

    niestety nie polecam tego sposobu. zaraz po jego wykonaniu efekt jest super i wszystko jest ładnie ale po jakimś czasie i umyciu auta polerowane miejsca matoweją i o tym już nikt nie wspomina. po każdym umyciu trzeba polerowć wszytkie miejsca pastą polerska bo innaczej auto wygląda tragicznie. teraz żałuję że tego spróbowałem bo mam dużo roboty po każdym myciu.

  52. atelier czterech kółek says:

    Oglądam ten program od czasu do czasu ale ten odcinek to abc Janusza detailingu

  53. ANeK anek says:

    Wiedzialem, że przyda się odcinek 😀 wczoraj był chrzest Jeepa w terenie i trochę rys zostało po krzakach. Czekam tylko na pogode..

  54. Patryk says:

    Kazdy prawie w komentarzach jest lakiernikiem, pracuje w detailingu czy jak to sie tam pisze 😀 po co te zawistne komentarze . Nie chcesz nie ogladaj i nie komentuj 😀

  55. Artur says:

    10:00 absolutnie nie nakładamy wosku na słońcu tylko i wyłącznie w garażu lub w cieniu !!!

  56. Michał Dziadosz says:

    Jesteś naturalnym, świetnym Gościem.

  57. arturross says:

    Z racji tego ze to stary filmik są małe szanse na odpowiedz ale gdy mam rysę która jest po prostu jak by tylko zmatowiona to sama pasta wystarczy?

  58. Kamil Moszczynski says:

    Jeden z nielicznych kanałów, gdzie nie skipuje reklam. Bo jest tego warty – bynajmniej dla mnie.

  59. businessman549 says:

    A jaka jest skutecznosc pasty K2 turbo i K2 scratch remover? Da rade ta pasta? Na jak dlugo bedzie efekt? Nie zepsuje sie tym lakieru?

  60. eXCentriQ says:

    Dzięki za film 🙂

  61. Maja Kaczmarek says:

    Moja córa kiedyś nieostrożnie wysiadła z samochodu i zarysała moją mazdę. Na szczęście znalazłem fajny produkt od K2 jest to mleczko do usuwania rys K2 VENOX. To mleczko serio działa, rysy sa teraz o wiele mniej widoczne niż wcześniej

  62. Bartosz Romańczyk says:

    Ja do usuwana rys kupiłem mleczko K2 VENOX i zdziałało to cuda! Rysy zdecydowanie w mniejszym stopniu są widoczne.

  63. Małgośka Kostka says:

    trwale i tanio? sięgnąć po sprawdzony produkt, taki jak produkt K2

  64. Jacek Pawlak says:

    super filmik, chciałbym zobaczyć taki z użyciem mleczka do usuwania rys k2 venox, bo słyszałem że dobrze sobie z tym radzi, ale nie miałem okazji sprawdzić

  65. wojciech szczępek says:

    U mnie masakra cale auto.. Z tydzien by zeszlo ale warto dzieki za wskazowi. Jest moc 3maj tak dalej pozdro 🙂

  66. Pomnik Świata says:

    @Miłośnicy_czterech_kółek-zrób_to_sam Jeżeli 1000 mikronów to jeden milimetr to 500 mikronów to 0,5mm więc 200 mikronów to 0,2mm 😀 ! Dzięki za wszystkie filmy z serii , akurat jestem nowym kierowcą i wiele cennych rad prawisz.

  67. edek yzf says:

    podpinam sie pod temat k2 to gowno ktos poleci jakas dobra paste pod czarny mat moze marker by pomogl …. komentujcie!!!!

  68. Marek Raczyński says:

    Nareszcie znalazłem bardzo wartościowy poradnik dzięki, któremu dowiedziałem się jak usunąć drobne ryski na dachu mojego Audi 80 B4. Serdeczne dzięki.

  69. Pawel Jurczynski says:

    Super koszulka👍

  70. Marek Raczyński says:

    Mam w swoim Audi 80 sporo rys nie zbyt głębokich, ale jednak. Czy wskazane będzie użycie papieru P5000 ręcznie czy szlifierki z krążkiem P4000 ?

  71. rzaziel efrag says:

    Czy ta metoda ma zastosowanie do elementów plastikowych i karoserii?

  72. Darmowy Kurs Grafiki Komputerowej says:

    Super, kiedyś szukałem poradnika jak to zrobić, nie było nic godnego 😉 Dobrze że jesteś i super że dzielisz się swoją wiedzą! Skorzystam na pewno i będę promował 😉

  73. Krystian Mlynarczyk says:

    Dzięki bardzo. Dobry odcinek jak I każdy

  74. Ka Z says:

    Pozdrawiam 👋 😃 👍

  75. devilfcm says:

    Spoko filmik palec w górę. Ale dziara kracika oj oj mnie rozwaliła 😀 GR8

  76. Wariat says:

    jaka ma to być dokładnie ta pasta polerska ręczna bo szukam i są różne i jaki wosk ?

  77. gucinx says:

    czy do płukania leci woda z płynem czy tam szamponem ?

  78. lamocaccino says:

    Wspanialy filmik, dzieki!

  79. Andrz ej says:

    Łysy debeściak spoko gość

  80. AdrianzPomorza says:

    Co to za pasta?

  81. Luk Tyc says:

    Jaka pastę polerska najlepiej polecasz do tego celu

  82. Luk Tyc says:

    Jakiej użyłeś pasty polerskiej marka

  83. Konrad Kopacz says:

    Tyle pierdzielenia się, że lepiej jeżdzić z ryską

  84. biedi says:

    Dziekuje

  85. Łukasz Kowalski says:

    Ok a jak się pozbyc odbitek kamieni na blotnikach gdy są głębokie? Polerka papierem wodnym 5 tys i w górę wystarczy czy od niższej gradacji? Czy to wogole nic nie da i trzeba malować?

  86. Clean IsGood says:

    Tanio i dobrze bo dobrze i tanio

  87. Daniel Jakubowski says:

    Świetny poradnik, dzięki

  88. sTUKAJĄCEłOŻYSKOpRZEDNIEGOkOŁAwrOWERZE _ says:

    dziękuję za ładny, przydatny klip

  89. Michal K. says:

    Super Filmik Dziękuje.

  90. Krzysztof Książkiewicz says:

    Po1.Trizact został stworzony do szlifowania na maszynce. Po2. Panie wody na element a nie na trizact też jest błedem. Po3. Po jaką cholerę uczyłem się kilka lat zawodu jak jest Internet. Po4. Dzięki takim "ekaoertom" każdy klient udaje później że wie lepiej.

  91. Jacek Labedzki says:

    Bez hejtu, ale coś powiem. Czasem robicie dobra robotę, a czasem, jak tu, trochę nie bardzo. Dlaczego?
    Po 1 ciemne auto, jasna rysa. OK do filmu potrzebny jest kontrast, ale co jeśli ktos ma auto srebrne? Co jeśli ktoś musi spolerować całą maskę/ dach/ drzwi itp? To juz nie jest kwadrat 20x20cm! Mogą wyjść różnie dotarte elementy. Może wyjść x barw na tym samym elemencie (?)
    Po 2 po akcji z papierem ściernym pozostaje szary nalot/ smuga czy nie wiem jak to nazwać. Nic o tym nie wspominasz czy po kilku tygodniach/ myciach wszystko to wyjdzie i będzie wyglądało jak szpachlowane a nie skończone. To samo było przy Waszym filmie z renowacją lamp.
    Po 3 trochę jakość video kiepska i dźwięk ale to na marginesie.
    Pozdrawiam

  92. Jensen Ames says:

    To na końcu to co to było to fioletowe?

  93. Michał Ferenc says:

    Widać, że lekcji u Mijagiego nie było

  94. SHAO SHENG says:

    Jak WYPOLEROWAC porysowane czesci chromu? Listwy ITP.

  95. Mirek Composer says:

    Pojechalem w Tatry i na moim lakierze odbijaly sie Rysy. Jak wyeliminowalem Rysy na lakierze? Jest kilka sposobow:
    1. zmienic miejsce postoju,
    2. posmarowac lakier czyms, co nie odbija widokow, na przykald popiolem z woda,
    3. przeparkowac do cienia – prawie to samo co punkt 1.
    4. zmatowic lakier papierem sciernym, wtedy juz nic na nim sie nie "odbije".

    Teraz czekam na kapitana Obious i hejterow.

  96. Wojciech Klapczyński says:

    Moze nie na temat ale nie miales racji z zastosowaniem ceramizatora Silnik tak mi uszczelnilo ze nie ma kropli oleju pod silnikiem

  97. grażka pama says:

    A czym zlikwidować ryse na drzwiach srebrnej lodówki, rysa po magnesie niby nie głęboka. Jestem wściekła lodowka ma 3 tygodnie ….wrrrr

  98. Afbouw Szafarek - Nemezis says:

    No pięknie u mojego znajomego również zrobili ciężką fuszerkę w łazience tylko że chłopaki z Ukrainy proszę samemu zobaczyć myślę że jest jeszcze więcej mankamentów i szef skasował za remont 38.000zł …………….. ​https://www.youtube.com/watch?v=n248HxIJDjY&list=PLR90dG7CbJiGaZhExHILY65TMfSOgwlLc
    A to lin do całej playlisty z wszystkimi odcinami tej fuszery
    https://www.youtube.com/watch?v=n248HxIJDjY&list=PLR90dG7CbJiGaZhExHILY65TMfSOgwlLc

    Zapraszam przy okazji na mój kanał z moimi remontami które jeszcze robiłem w Polsce przed wyjazdem https://www.youtube.com/user/OnlyExclusiveRenov
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich prawdziwych fachowców ,,../

  99. elo 12 says:

    Po umyciu auta nie wyjdą one znowu?

  100. Thomas K says:

    a nie zejdzie to pod myjką ciśnieniową? nie zostanie po tym matowe?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *